Piepklein monstertje

Vanmorgen merkte ik aan de voordeur langs de drukke baan een op het eerste zicht piepklein zwart ding dat bewoog.

Het was zo klein dat ik het bijna niet opnemen kon.Ik dacht het is een kikkertje en zette het op een steen in de tuin waar ik het in macro fotografeerde.

Ik stond versteld toen ik de foto op de computer zette.

Het diertje was een padje en zeker niet zwart.Kijk maar.

Hopelijk wordt het niet te gauw opgegeten door de vogels.

Het was slechts 3 millimeter groot maar zeker niet zwart en helemaal geen ,kikkertje maar een klein padje

7 reacties op “Piepklein monstertje”

  1. mooie foto Marylou
    en ja het moet goed oppassen voor opeters
    fijne dag

    Like

  2. Tja hun overlevingskansen zijn niet groot…worden ze niet opgegeten, worden ze platgereden… Maar enkelen hebben geluk en worden van die mooie dikke padden…

    Like

  3. In deze tijd zie je ze vaak, maar inderdaad……hoeveel zullen er volwassen padden worden?

    Like

  4. Ja zo,n piepklein prehistorisch monstertje heb ik ook al een gefotografeerd in mijn tuintje.
    In de vergroting zie je pas hoe mooi ze zijn.

    Like

  5. ha die Marylou
    mijn dank voor de glimlach is groot
    ik herkende zelf veel zo niet alle plekjes , ber er geboren in 1950
    wens je een goede nacht

    Like

  6. Prachtige foto Marylou! Chapeau! Dat zo’n klein dinkje zo mooi kan zijn hè.
    xsjer

    Like

  7. Heel mooi in beeld genomen
    Groetjes
    febe

    Like


Geef een reactie

