Roofvogel (bird of prey)

Op een wandeling kwam ik langs een plekje waar iemand zijn roofvogels voorstelde.Ik zie ze liever in volle natuur  maar deze worden gekweekt om duiven en meeuwen weg te houden.

12 reacties op “Roofvogel (bird of prey)”

  1. Volgens mij is het ook de Oehoe, een prachtige vogel, en een fraaie foto Marylou.

    Like

  2. Wat een mooie vogel… knap in beeld gebracht

    Like

  3. Oh, nice owl – great capture!!

    Like

  4. Je hebt een mooie close-up van deze uil gemaakt, Marylou!

    Like

  5. in het wild of in gevangenschap …….. het blijven imponerende vogels.
    Deze staat er prima op

    Like

  6. Thanks for visiting my blog

    Like

  7. Hallo I ken 2 mensen in mijn omgeving die een oehoe hebben.Die kan je echt wel kopen en die zijn met de hand groot gebracht.

    Like

  8. ja dat klopt gevangen of vrij ze blijven even mooi
    maar ook ik zie ze liever in alle vrijheid
    ik dank je voor je glimlach en wens je een goede nachtrust

    Like

  9. ha die Marylou
    gelijk heb je , trek er maar fijn op uit de natuur in
    geniet de dag

    Like

  10. ik vind uilen hele mooie vogels
    Overdag zie je ze niet vaak, aangezien het nachtdieren zijn

    Like

  11. Prachtige vogel!

    Like


Geef een reactie

