Ra,ra,Wat is dit? (What is this you think ? )

Ik ging zaterdag wandelen in het Zevenbergenbos en ontdekte hier weer heel wat dingen die me onbekend waren.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

I’m walking in the forest and find there a lot of unknow things.What is this? Who can helps me?

17 reacties op “Ra,ra,Wat is dit? (What is this you think ? )”

  1. It’s a rocket base for Aliens!😉
    No I don’t know, seems like pieces of a mushroom.
    It looks gorgeous.

    Like

  2. mogge Marylou
    ik denk ook aan een of andere zwam op een blad of zo
    wens je een fijne dag ik ben weer de hort op

    Like

  3. Onderkant van een hoedje van een paddestoel op een boom?

    Like

  4. Heel bijzonder dit Marylou, maar wel mooi. Helaas kan ik je niet aan de naam helpen.

    Like

  5. Ik vind de foto super. Maar wat het is? geen idee

    Like

  6. het lijkt wel een soort schelpenkransje

    Like

  7. Zou het niet weten, maar de foto is mooi !

    Like

  8. een wonder van de natuur!

    Like

  9. Het lijkt op een vergane paddestoel die tegen de onderkant van een gevallen blad groeide. Door wind, of lopen, is dat blad ondersteboven geraakt en laat zo haar geheim zien????

    Like

  10. Suggesties heb je al genoeg gekregen Marylou. Ik vind het zeker mooi dat je dit hebt opgemerkt. Het scherpe oog van de fotograaf

    Like

  11. mogge Marylou
    dus er is nog geen naam gegeven aan dit moois
    ben blij dat je hebt kunnen genieten op m’n blogje
    ach ik zie wel aan het eind van de dag hoe het er bij ligt hier
    wens je suc6 met het werk in de tuin
    geniet de dag

    Like

  12. Wünsche dir ein glückliches schönes Wochenende lieber Gruß Gislinde

    Like

  13. A sponge on a piece of bark.

    Like

  14. nature is a mystery😉

    Like


Geef een reactie

