Een al te gekke boot! (Crazy boat.)

De 6 de editie van de pompoen regatta in Kasterlee-Lichtaart is weer voorbij. Kort na de middag scheen de zon nog maar toen kwam de wind en regen en werd het een hele klus de oever weer te bereiken zonder te zinken.De strijd was hevig en hou zo’n gevaarte van meer dan 500 à 600 kilo  maar onder bedwang.

 

 

Morgen ganse reportage op natuurplekjes

17 reacties op “Een al te gekke boot! (Crazy boat.)”

  1. ha die Marylou
    ja pracht ppsjes als ode aan die fantastische fotografen
    en de druppels zie je hier ook goed van de peddels afkomen
    storm hier ik ben gelukkig vrij
    geniet de dag

    Like

  2. Wünsche eine gute neue Woche lieber Gruß Gislinde

    Like

  3. Wat een boot en wat een actie duidelijk te zien op de foto

    Like

  4. Het lijkt mij inderdaad een hele klus om zo’n lompe meloen naar de overkant te varen. Maar wat een gein.

    Like

  5. sorry ik bedoel natuurlijk een pompoen.

    Like

  6. Wegen die pompoenen zo veel? Jongens daar moet je toch kracht voor hebben en geen schrik van water.
    Heel leuk evenement.

    Like

  7. Heb ik vorig jaar ook al eens foto’s gezien van deze knotsgekke race ?
    Geweldig leuk evenement natuurlijk …… en wat zijn deze pompoenen megaGROOT

    Like

    • Inderdaad Henk.Ik ga er alle jaren terug naartoe en plaats nieuwe foto’s op aanvraag van sommige deelnemers.De zwaarste pompoen woog dit jaar 768 kilo.Dit jaar deden er ook Nederlanders mee aan de wedstrijden .Ze hadden zich in oranje outfit gestoken en waren dus heel goed te herkennen.

      Like

  8. Goh wat leuk, dit heb ik werkelijk nog nooit gezien of er over gelezen… Wat een gigantische pompoenen, verbazend!

    Like

  9. ha die Marylou
    ja een actuele pps die van de zee , wat heeft het gestormt
    de dieren zijn altijd goed voor een🙂
    nog een fijne dag

    Like

  10. Waar vinden ze het uit, badkuiprace (zoals dit bij ons noemt) in pompoenen. Prachtig!

    Like

  11. Hihi dit evenement heb ik (bij jou volgens mij) als eens eerder voorbij zien komen. Geinig.

    Like

    • Inderdaad Yvonne Ik word altijd uitgenodigd om foto’s te nemen en dat doe ik ook want je kan er goed lachen.Dit jaar was het op een andere locatie.Het ging nu door in de ark van Noë.

      Like

  12. ik had dit al gezien bij Klaproos (http://klaproosweblog.blogspot.be/2013/10/2810-pompoenregatta-2013.html), ik veronderstel dat het gewicht van die pompoenen van nog niet uitgeholde exemplaren komt?

    Like


Geef een reactie

