Listen to the rustling leaves.

Betoverde herfst voor jong en oud.Dit kleine broekventje  amuseerde zich kostelijk met de ritselende geluiden van de bladeren.

11 reacties op “Listen to the rustling leaves.”

  1. hij heeft weer een heleboel geleerd en jij hebt een mooie foto

    Like

  2. Een leuke en mooie opname Marylou, op het juiste moment op de juiste plaats hè?

    Like

  3. en dat Marylou
    gaat dit altijd nog jonge ventje morgen doen
    mooie foto , helaas kreeg ik vandaag te horen dat de rode waas bij de meeste van mijn kiekjes komt door de slechter geworden sensor van de camera , ben me aan het oriënteren op iets nieuws
    nog een fijne dag

    Like

  4. Ik zie dat je vandaag alweer een frisse neus hebt gehaald, Marylou.

    Blad, plassen, sneeuw: heerlijk allemaal! Ik loop er nog steeds graag doorheen. Zal wel nooit veranderen.

    Gr. Henk

    Like

  5. Heerlijk als kinderen door de bladeren mogen hollen!

    Like

  6. Ik vind ook nog steeds heerlijk om door de bladeren te lopen😉

    Like

  7. Het kinderplezier mooi geplaat Marylou.

    Like

  8. Ik doe het ook graag door dat bladerdek stappen.

    Like

  9. Heerlijk om te zien dat kleine ventje in de bladeren te stappen

    Like

  10. So süss schönes Bild wünsche einen schönen Mittwoch Gruß Gislinde

    Like


Geef een reactie

