Nog geen herfsttooi (This forest has not yet autumn colors )

Ik ging vandaag wandelen in het domein van het Vrieselhof.Dit bos leek nog niet in herfsttooi.

Today I went walking in the forest of Vriezelhof. Not yet in autumn colors.

17 reacties op “Nog geen herfsttooi (This forest has not yet autumn colors )”

  1. mogge Marylou
    dank voor je lieve woorden bij mij
    ja op sommige plekken is ook hier nog veel groen , heeft wat langer tijd nodig
    kan je er later nog eens van gaan genieten
    geniet de dag

    Like

  2. A walk into the light. A beautiful place.

    Like

  3. Ziet er nog wel erg mooi uit, nog even geduld voor de mooie herfsttinten

    Like

  4. Het gaat een beetje vreemd dit jaar. De ene helft ligt er al af, de andere helft is nog groen. Tussendoor hebben we wat geel gehad. We wachten het maar af…
    Mooie foto!

    Like

  5. Wat een mooie foto. Ze staan tenminste nog overeind. Er zijn hier op plaatsen van de 40 bomen 38 omgewaaid.
    Bij veel boen is hier schade

    Like

  6. Een mooie foto, die hebben de storm tenminste doorstaan.

    Like

  7. Mooi, verstild en sfeervol. Als ik deze foto zie, dan krijg ik zin om naar buiten te gaan.

    Gr. Henk

    Like

  8. mooi laantje, blijven komen want het kan soms snel gaan.

    Like

  9. L’autunno è in molti luoghi è in ritardo e la tua bella foto lo dimostra.
    Ciao, Pat

    Like

  10. Ik vind het een pracht van een foto !

    Like

  11. knappe foto…

    ik vrees dat de bladeren er dit weekend zo gaan afvliegen…

    groeten

    Like

  12. ja helaas gebeurd dat Marylou
    en ik heb duizenden ppsjes en ik zie vaak de zelfde onder net een andere naam , helaas
    slaap wel

    Like

  13. Nou uh, die tooi ligt zo te zien al op de grond Marylou. Foto vink mooi!

    Like

  14. That is a nice road for walking.

    Like

  15. Mooie foto! En die kleuren komen vanzelf wel.

    Gr. René

    Like

  16. Wonderful and so inviting!🙂

    Blessings ~ Wendy

    Like

  17. Prachtig laantje

    Like


Geef een reactie

