Computercrash!

Door: natuurfreak

04 Nov 2013

Categorie: Uncategorized

16 reacties

Jullie zullen me even niet horen daar een van de schijven van mijn computer gecrasht is..Geen documenten of afbeeldingen meer.

16 reacties op “Computercrash!”

  1. Auw! Balen! Sterkte met het oplossen van de problemen.

    Like

  2. vind ik erg voor je
    suc6 er mee

    Like

  3. Hopelijk had je een back up gemaakt? Als blogger voel ik in ieder geval met je mee en hoop je snel weer terug te zien, Marylou!

    Gr. Henk

    Like

  4. Gossie, dat is niet zo mooi Marylou, dikke pech hoor!!!!

    Like

  5. Is mij ook eens gebeurd en zelfs met mijn backup op mijn externe harde schijf.
    Misschien is er nog iets te redden, hoop het voor je.

    Like

  6. O jee balen zeg! Hoop dat je toch nog een en ander kan terug krijgen.

    Like

  7. Same here…maar ik heb de luxe van een extra laptop waar ik nu mee verder kan…s6 met het opsporen van het euvel !!!

    Like

  8. aiaiaiaiaiai dat is balen sterkte met het herstellen

    Like

  9. Dat is goed balen. Ik hoop voor je dat er nog wat te redden is van de data die er opstaat. Maar het is wel pech hebben.

    Like

  10. oei, ik hoop dat je een back-up had, of je gegevens opnieuw kan recupereren!

    Like

  11. Oei, de schrik van iedere fotograaf. Een deskundige kan soms nog veel redden, ik hoop het voor je!

    Like

  12. Spero tu possa sistemare tutto al più presto e tornare con le tue belle foto e documenti!!
    Ciao, Pat

    Like

  13. aiii das flink balen …….veel sterkte ermee !!!

    Like

  14. mogge Marylou
    dus je hebt veel gered , of dat was al op externe gezet
    ik hoop voor je dat het meevalt en dat je als de nieuwe draait , weer fijn kunt werken aan je pctje
    en ons laten mee genieten van wat je ziet en doet
    nu ik doe niet veel , kom net uit de laatste nachtdienst en heb dus de omschakel dag
    geniet de dag

    Like

  15. So sorry… best wishes for a quick remedy.

    Like


Geef een reactie

