Koud en warm

Toen ik gisteravond naar buiten keek in de tuin was het onverwachts beginnen sneeuwen.Hoe in enkele minuten de wereld kan veranderen zie je hier.Koud omarmt warm.

20 reacties op “Koud en warm”

  1. E’ stupenda questa foto, veramente bella!!!

    Like

  2. wat ik vooral zie zijn zeldzaam mooie diepe roodtinten. Prachtig

    Like

  3. Die eerste sneeuw, heeft je meteen een prachtige foto opgeleverd Marylou, de kleuren zijn werkelijk schitterend.

    Like

  4. That is lovely, Marylou.

    Like

  5. wat een mooie moment opname
    dat gloeiend hete rood met dat koude wit😉
    prachtig

    Like

  6. Mooi contrast tussen warm en koud.

    Gr. René

    Like

  7. mogge Marylou
    ja hoor ik lig ook het liefst in m’n eigen bed🙂
    maar er schijnt toch vraag naar zo iets als in de ppsjes te zien is , te zijn
    geniet de dag

    Like

  8. Der erste Schnee schönes Bild wünsche dir einen schönen Tag und ein gutes und schönes Wochenende liebe Grüße Gislinde

    Like

  9. Hebben jullie al sneeuw gehad?
    Prachtig op die dieprode bladeren, je foto is heel mooi.

    Like

  10. Sneeuw heb ik hier nog niet gezien, maar het mag best een witte kerst van mij worden😉

    Like

  11. hier geen sneeuw😦

    Like

  12. Ondanks de sneeuw geeft de foto veel warmte.

    Like

  13. ha dieMarylou
    ja ik kan je geen fijne dag meer wensen
    maar wel een goede nachtrust
    en fijne zonnige zondag – toch !

    Like

  14. Bewonderenswaardig –
    de rust waarmee de bloemen
    zich door de sneeuw laten opsmukken

    Like

  15. hier was nog geen sneeuw te bespeuren hoor!

    Like

  16. ‘Koud omarmt warm’. Mooi tekstje bij een héél mooie foto! Ik had deze blijkbaar gemist.

    Like


Geef een reactie

