Wie laat wie uit?

Het ene hondje wou naar links,het andere naar rechts en een derde ging af en toe liggen

.Wie bepaalt hier wat?

12 reacties op “Wie laat wie uit?”

  1. Se ogni cagnolino sceglie un percorso diverso gli sarà un po’ difficile seguirli🙂
    Bella foto!! Ciao, Pat

    Like

  2. mogge Marylou
    ja een herkenbaar iets in deze foto , ik zeg altijd de hond laat het baasje uit
    en hoe dat zo , nu er zijn zeer veel mensen die een hondje hebben genomen en dan zeggen , ” ja zo kom ik er ook nog eens uit ” nu dat doen wij ook maar zonder hond
    geniet de da

    Like

  3. Zo te zien zit ze er niet zo mee, want die lap stof die ze aan heeft oogt ook niet echt als een comfortabel wandeltenue…😉

    Like

  4. Leuk hoor Marylou, Rudi Carrell zong vroeger al “wie laat wie nu uit?”

    Like

  5. 🙂 Gelukkig staan de neuzen nog wel allemaal dezelfde kant op.

    Gr. en een fijne dag,

    Henk

    Like

  6. Leuke foto. Soms moet je de teugels strak houden🙂

    Like

  7. Leuk moment heb je daar te pakken!

    Like

  8. hahaha, die vrouw zal al haar kracht nodig hebben om ze in toom te houden!

    Like

  9. ha die Marylou
    op de valreep zo men zegt , ja ik keek ff tv
    en zal de pc afsluiten en lekker gaan slapen
    deed ik gister ook hoor na die fijne wandeling , ik had al vernomen dat daar veel Damherten zijn , nu die zag ik maar een vos die er dus ook veel zouden zijn , niet een
    ik ga daar wel weer eens heen , mag dat ruige gebied wel
    voor nu slaap wel

    Like

  10. Wat een leuk lijnenspel ontstaat er zo dankzij de hondjes!

    Like

  11. een beestenboel😉

    Like


Geef een reactie

