Parapluuke

Gisteren heeft het hier pijpenstelen geregend.Ik kon echt niet naar buiten.

Geen handenvrij om een regenscherm mee te zeulen daar ik nooit de deur uitga zonder fototoestel.

18 reacties op “Parapluuke”

  1. mogge Marylou
    dan hadden wij hier geluk , het had de nacht ervoor wel flink geregend maar de dag bleef droog , maar weer zien wat het vandaag brengt
    je hebt het mooi in beeld gebracht
    ik zal de kikker met rust laten hihi
    fijne zondag

    Like

  2. Dolcissima foto!!
    Ciao, Pat

    Like

  3. Hier is het meegevallen hoor. Ondanks de regen is je dag toch weer goed, wanneer je zo’n mooie en leuke foto kunt maken.

    Like

  4. Wat een schattig kereltje!

    Like

  5. Wat een prachtventje🙂

    Like

  6. Camera wel droog gehouden?😉

    Like

  7. dank je Marylou
    als je de pps ook zag , zag je nog veel meer mooie teksten
    wens je een goede nacht

    Like

  8. Schönes Bild wünsche dir eine glückliche neue Woche liebe Grüße Gislinde

    Like

  9. En voor zo’n klein mannetje zijn de pijpenstelen ook nog eens extra groot!🙂

    Like

  10. Mooie plaat waarbij het natte wegdek van meerwaarde is. Je bent er even mooi voor op de knieën gegaan

    Like

  11. Wauw! Wat een prachtige opname

    Like

  12. dan was het bij ons toch droger dan bij jullie!
    En zondag was een hele mooie zonnige dag, weliswaar met hele lage temperaturen…

    Groetjes!

    Like

  13. ha die Marylou
    ik net thuis van het werk en dan werk ik de mailbox ff door
    ja gelukkig die tijd van de mijnen is hier voorbij , maar er zijn nog plekken op de wereld waar van je leest mijn ingestort
    ben blij dat je mijn fototjes heb bezocht , moet zeggen ik maak er altijd erg veel hoor
    ik sluit zo af en wens je een goede nacht

    Like


Geef een reactie

