Schoonheid onder mijn voet

Ik was gisteren op wandel.Mistig en koud was het .Het had gevroren en dat geeft ook schoonheid.

17 reacties op “Schoonheid onder mijn voet”

  1. Bellissima foto con colori stupendi!!
    Buona giornata, Patrizia

    Like

  2. Heel mooi! En de sneeuw op je blog hoort er netjes bij ^^

    Like

  3. mogge Marylou
    mooie foto , ja zo geeft elke natuur gesteldheid zijn eigen schoonheid
    geniet de dag

    Like

  4. De schoonheid is mooi te zien van de herfst bladeren met de vorst er op

    Like

  5. Ja…….zo simpel en zo mooi….

    Like

  6. So simple and beautifulūüôā

    Like

  7. Bij dit soort plaatjes ruik ik bijna de heerlijke frisse geur die erbij hoort.

    Like

  8. het ijs accentueert alle details
    Mooie foto!

    Like

  9. Sch√∂nes Bild einen sch√∂nen zweiten Advent w√ľnsche ich dir lieber Gru√ü Gislinde

    Like

  10. dank je Marylou , ja deze kwamen goed ten pas
    ik bekijk mijn vrije dagen per dag , maar nieuwe blog neigt naar wandelen
    wens je een goede nacht

    Like

  11. mogge Marylou
    ja met dat weer ben je beter af binnen bij de kachelūüôā
    geniet de dag

    Like

  12. Ik hou van deze natuur schoondheid. Beautiful!

    Like

  13. Fint! Matchar din sida här.

    Like

  14. So nice with the frost.

    Like


Geef een reactie

