Ijssculptures in Brugge

Ik reisde vandaag naar Brugge.Het kind in me wilde  ook weer ,dit jaar, gaan kijken naar al die kunstwerken in ijs. “Fronzen”

Vandaag een  ijslichtje  maar morgen meer.

13 reacties op “Ijssculptures in Brugge”

  1. A cool frozen chandelier!

    Like

  2. Dat is voor ons ook redelijk te doen een dagje Brugge, rechtstreekse bus verbinding vanuit Breskens.

    Like

  3. Meraviglioso, wowwww che bello!!!
    Ciao, buona giornata
    Pat

    Like

  4. Wünsche ein schönes besinnliches Weihnachtsfest liebe Grüße Gislinde

    Like

  5. Wow! Amazing!!

    Like

  6. Mooie warme tinten waar de kou toch duidelijk vanaf straalt. Ook in Zwolle is het weer ijsbeeldenfestival. Ik ga er zeker een kijkje nemen

    Like

  7. IJskoud water kan dus wél met vuur…🙂

    Like

  8. Very beautiful! Have a lovely Christmas.🙂

    Blessings ~ Wendy

    Like

  9. Ha die Marylou
    ik ben blij dat je hebt genoten van het moois en er een fijne afsluiter voor de dag aan had
    wens ik je een goede nacht

    Like


Geef een reactie

