Ik heb mijn wagen vol geladen

Ik heb hier nog massa foto’s liggen die ik nog nooit toonde.Deze heb ik geschoten in 2011 op reis is Zuid Turkije op wandel 

14 reacties op “Ik heb mijn wagen vol geladen”

  1. Nice capture, they were hard working!

    Like

  2. ja vele foto’s maken het niet tot in een blog , herken het
    deze mag er best zijn , werklui op weg naar hun werk , vermoed ik
    ben blij met je lieve woorden en mooie glimlach
    wens je een goede nachtrust

    Like

  3. Dat wordt dus weer een dag hard werken op het land.

    Like

  4. Dat is carpoolen in optima forma.

    Like

  5. Leuk om te zien maar reken maar dat ze hard moeten werken

    Like

  6. Grappige foto, Marylou! Laat dit maar niet zien aan de Belgische Spoorwegen. Voor je het weet gaan ze, vanwege overcapaciteit, met minder materieel rijden…🙂

    Gr. Henk

    Like

  7. Heel leuke foto 🙂 Goede wensen voor het nieuwe jaar 2014 🙂

    Like

  8. Je wagen is inderdaad volgeladen.
    Prachtige foto, mooi landelijk.

    Like

  9. Mooi beeld van deze harde werkers.

    Gr. René

    Like

  10. die maken zich geen zorgen over veiligheid…😉

    Like

  11. Ziet er niet heel ongevaarlijk uit😉

    Like


Geef een reactie

