Een vergankelijk sprookje!

Ik had zo’n massa foto’s van de ijssculpturen dat ik er hier toch nog 1 post.

18 reacties op “Een vergankelijk sprookje!”

  1. dat het er staat is al een wonder , 8+ hier nu

    Like

  2. That’s all ice? Wow!

    Like

  3. Een prachtige foto hoor en een wondermooi kasteeltje in sneeuw. Brugge?

    Like

  4. Ik wens je bij deze een fijn 2014
    Wat een super mooie foto is dit , dit moet je in het echt zie dan ben je volgens mij diep onder de indruk

    Like

  5. Ist aber so schön und alles aus Eis.Wünsche eine gute neue Woche liebe Grüße Gislinde

    Like

  6. Krijg het spontaan koud🙂 maar mooi.

    Like

  7. Schitterend hoor Marylou, knap dat je dit zo mooi hebt kunnen fotograferen.

    Like

  8. Dit is echt een sprookje. Zeker aks het gesmolten is.

    Like

  9. Wat een werk moet dat zijn geweest!

    Like

  10. Queste sculture di ghiaccio sono super fantastiche!!!

    Like

  11. sprookjesachtig is het vast en zeker!

    Like

  12. Echt prachtig. Het zijn ware kunstwerken. Je hebt licht en detail goed opgehaald …. niet altijd makkelijk zoals ik nu wel weet

    Like

  13. ha die Marylou
    als het enigszins kan ben ik straks
    voor een fikse wandelin’g
    slaapse

    Like


Geef een reactie

