Chemtrails!

Ik kan lang kijken naar uitlaatsporen van vliegtuigen.Soms zijn het er heel veel en kunnen ze geheimzinnig overkomen.Sommigen worden er ongerust over en denken dat er gevaarlijke stoffen worden gesproeid over onze wereld.

Ik kijk er naar en zoek er helemaal niets achter

11 reacties op “Chemtrails!”

  1. Si hai ragione, quelle tracce nel cielo sono sempre tante e sicuramente lasciano nell’aria sostanze nocive!!

    Like

  2. Je hebt een ander thema, leuk! Het lukt me nu wel om te reageren, gelukkig maar. Alsnog al het goede voor 2014 in gezondheid en vrede. Mooie foto!

    Like

  3. mooie foto Marylou
    ik bekijk het zo , als we die strepen kunnen zien , hebben we mooi weer😉

    Like

  4. Ik denk er wel wat over: luchtvervuiling. Hoewel ze mooi om te zien zijn. Al die troep blijft om de aarde zweven. Kan niet gezond zijn.

    Like

  5. erg gezond zal die uitlaat wel niet zijn, maar er is zoveel ongezonds in deze wereld.

    Like

  6. Ze kunnen de zon behoorlijk hinderen bij het schijnen. Alleen dat al is voor mij een reden om er niet blij mee te zijn.

    Like

  7. Een hele mooie foto, met een fraaie compositie.

    Like

  8. Een prachtig landschap zet je hier neer!

    Gr. René

    Like

  9. Sommige fotografen vinden ze storend in een landschap. Je hebt hier prachtig licht en de sporen storen mij bij deze niet. In avondlicht kunnen ze zelfs prachtige vurige strepen nalaten

    Like

  10. Yaa.. een goede vraag over vriendelijke milieu. Prachtige foto challenge!

    Like

  11. Prachtige foto Marylou

    Like


Geef een reactie

