Voor een gezonde geest in een gezond lichaam

Op de wandel en fietsbeurs kiest men voor groene energie.

10 reacties op “Voor een gezonde geest in een gezond lichaam”

  1. Waar zouden we (zou ik!) zijn zonder fiets?!🙂

    Like

  2. ik ben zaterdag ook naar een fietsbeurs geweest, maar die was meer commercieel gericht

    Like

  3. Groene energie ? Voor wandelen en fietsen hebben we enkel onze eigen energie nodig. Of het zou moeten zijn dat men de accufiets daarmee bedoelt ? In dat geval heb ik ook twijfels over het groene aspect van deze energie.

    Deze fiets lijkt me wel perfect om boodschappen voor de hele week mee te halen maar kan ook zijn dat je er de kleintjes mooi mee naar school kan brengen

    Like

    • De beurs was natuurlijk ook commercieel Henk. Men promote er zonnepanelen die op een karretje achter de fiets hingen voor lange afstand fietsers en bepaalde soorten van verwarmings- en kooktoestellen op zonne -energie voor kampeerders Ik denk dat ik tijdens het kamperen dan al dikwijls bevroren zou zijn en mijn potje niet had kunnen koken..De fiets op de foto zou de auto moeten vervangen om de kinderen naar school te brengen

      Like

  4. ja Marylou
    een mooie winter , lost vele ziektes op
    we wachten af , ondertussen ga ik genieten van een goede nachtrust
    en die wens ik jou ook

    Like

  5. Verkeersveilig kleurtje😉

    Like


Geef een reactie

