Het krieken van de dag

Zaterdag moest ik vroeg de deur uit voor mijn vrijwilligerswerk.

Ik zag de zon opkomen achter de berm.

10 reacties op “Het krieken van de dag”

  1. mooie foto
    maar ik kom net van het werk en moet nog gaan slapen😉

    Like

  2. de lucht is bijna van dezelfde kleur als je log, Marylou!

    Like

  3. Bij ochtendlicht kan je fraaie foto’s maken hoor Marylou, dit is er zo eentje.

    Like

  4. ha die Marylou
    ja een mooie en een geinige pps , altijd goed voor de lach
    dat er zoveel kinderen leven in een gescheiden gezin wist ik niet , dat zijn er best veel

    Like

  5. Dus na de bermtoerist doet nu ook het bermzonnetje zijn intrede in de Nederlandse taal…🙂

    Like

  6. Bello scatto mattutino🙂

    Like

  7. En dan kan je dag niet meer stuk hé…!

    Like

  8. Zo simpel…en zo mooi.

    Like

  9. Leuk (en koud)!🙂

    Like


Geef een reactie

