Joepie!In mijn tuin is het al lente

De sneeuwklokjes bloeien al. Helemaal open staan ze nog niet maar ze maken me gelukkig en blij.

13 reacties op “Joepie!In mijn tuin is het al lente”

  1. mogge Marylou
    mooie foto , al is het wat vroeg in het jaar
    het is te hopen dat ze mocht het echt koud worden het overleven
    ja wat een mooie en toch vreemde natuur zo aan de stranden te zien , ja de natuur past zich aan
    geniet de dag

    Like

  2. Het is echt onvoorstelbaar Marylou, maar laten we er van genieten.

    Like

  3. Kijk dan nou toch! Dat is nog een een lentebode.

    Like

  4. Bij ons ook…🙂

    Like

  5. Een foto die klinkt als een sneeuwklok!

    Like

  6. Fantastico, che meraviglia🙂

    Like

  7. Zie wie hier mooi in bloei staat!

    Like

  8. Ik ben pas echt blij als de handschoenen en de jas uit kunnen Marylou🙂 Je foto is prachtig

    Like

  9. de voorbode van de lente….maar de winter kan nog hard toeslaan!

    Like

  10. ha die Marylou
    dank voor de lieve woorden dat het goed is te verstaan
    ligt het dus echt aan die brabantse🙂
    wat een pracht hé die macro , kan me voorstellen dat jij dat ook wil
    voor nu , eerst maar een goede nachtrust

    Like

  11. Ja daar wordt ik ook heel blij van!

    Like


Geef een reactie

