Daar bij de waterkant

Begin januari was ik weer een dagje in Brugge.

Ik had fantastisch weer en heb er een hele dag fijn gewandeld.

14 reacties op “Daar bij de waterkant”

  1. mogge Marylou
    een mooie stad moet Brugge zijn zo men zegt en ik wel van ppsjes weet
    nu jij laat het zien met een mooie foto
    geniet de dag

    Like

  2. Mooie foto, doet me eens te meer beseffen dat ik binnenkort maar eens in Brugge moet gaan rondneuzen!

    Like

  3. Zo te zien heeft Brugge een hoop mooie plekjes.

    Like

  4. Sicuramente una bella passeggiata, bella come questa foto🙂
    Ciao, Pat

    Like

  5. Heel mooi, doet erg middeleeuws aan zo met die muren en grachtjes.

    Like

  6. Daar hoor ik zulke leuke over daar moet ik ook ooit nog een s gaan wandelen

    Like

  7. Lijkt me een erg mooie stad met veel historie.

    Like

  8. Ahhhhh je bent toch maar eens in de foto,s van Brugge gedoken. Goed zo ! Jullie hadden mooi helder weer!

    Like

  9. Brugge is de laatste tijd in trek bij fotografen🙂
    Deze foto laat ook weer mooi zien waarom dat zo is.

    Like

    • In Brugge is het altijd druk .Een massa Japanners, Engelsen, Fransen enz.
      Maar het is er mooi met die oude gebouwen, het begijnhof en al die riviertjes (de Brugse reien met hun zwanen.

      Like

  10. Beautiful!

    Blessings ~ Wendy

    Like

  11. Ja Brugge een heerlijke plek om te vertoeven. Foto is net een schilderij.
    Fijn weekend Groetjes Annabel

    Like


Geef een reactie

