Oase van rust

Brugge telt onvoorstelbaar veel mooie plekjes.

8 reacties op “Oase van rust”

  1. Heerlijk zo’n plek
    geniet de dag

    Like

  2. nee Marylou dat hoeft om mij ook niet , heb genoeg aan de plaatjes🙂
    dank voor de felicitatie
    en geniet de dag

    Like

  3. Hier gaat inderdaad rust van uit.

    Like

  4. Is dat oude ziekenhuis er nog? Dat stond al leeg in 1981-82, toen ik nog regelmatig in Brugge kwam.

    Like

    • Het is er inderdaad nog maar het heeft volgens mij een nieuwe bestemming gekregen want het was er een begankenis. Het is nu een museum maar ik ben er zelf niet binnen geweest.

      Like

  5. Ik hoor zo de vogeltjes kwetteren.

    Like

  6. Wat leuk. Dit plekje herken ik .

    Like

  7. ja Marylou dat zijn andere winters , ik herken het wel wat , ik woonde in Canada 72 – 79
    maar zoals gister is ook niks hoor
    slaap wel

    Like


Geef een reactie

