Spel van wind en water

Ik trok er vandaag weer op uit. De lucht mooi blauw maar overal drassig.

De wind voelde onaangenaam aan en speelde met het water  zodat het geplooid leek.

5 reacties op “Spel van wind en water”

  1. ha die Marylou
    ja de wind was smerig en ook de regen kwam er nog bij , ik had er op het werk last van , toch is roddel en laster erger , ik heb er gelukkig weinig mee van doen , en wat men achter mijn rug om zegt is mij om het even , ik wil graag recht in mijn gezicht aangesproken worden al het andere herken en erken ik niet
    slaap wel

    Like

  2. Het ziet er mooi uit met het zonnetje maar valt tegen nog zo guur. Al heb je er wel weer een mooie foto mee!

    Like

  3. ha die Marylou
    ik net thuis van een fijne wandeling in de schone natuur hier achter
    maar dat het helaas ook anders kan zijn laat de pps maar al te goed zien
    inderdaad respect voor alles en een ieder ontbreekt het bij velen
    nog een fijne dag

    Like

  4. Ik vond het vandaag best lekker buiten. Maar ja, ben dan dan ook geen “graadmeter”, want ik heb het buiten altijd naar mijn zin.🙂

    Like

  5. Ook de eenvoud kan toch heel mooi zijn met de rimpelingen op het water

    Like


Geef een reactie

