Kaas uit Gouda

Op het vakantie salon kon men kaas uit Gouda proeven.

Hmmmmmmm heel lekker!

13 reacties op “Kaas uit Gouda”

  1. This looks like breads and cheeses! Is this for a celebration ?

    Like

  2. lekkere kaas , de hele oude of straks weer de graskaas mjummie

    Like

  3. Je hebt toch zeker wel zo’n heerlijk kaasje gekocht?

    Like

  4. Ik ben een kaaskop
    en ben daar trots op!🙂

    Like

  5. Dat ziet er overheerlijk uit !

    Like

  6. wij hebben zondag vrienden over de vloer, en hebben enkele stukjes kaas als dessert. Heerlijk hé!

    Like

  7. Hola hier laat je me watertanden!

    Like

  8. smakelijk maar vooral mooi. Een heus stilleven van kaas

    Like

  9. vreemd , mijn reactie is weg , ging over de oude of de graskaas die ik het liefste heb uit Gouda
    Ik zag je lach en is het niet mooi dat ik jullie zo bezig houd met dit smerige weer , ik amuseer mij binnen wel
    geniet evenzo goed de dag

    Like

  10. Op en top Hollands😉

    Like


Geef een reactie

