Wat een triestige blik!

Tussen de vlagen door vandaag op wandel. Iedereen weet dat er overal wateroverlast is .

Weiden zijn veranderd in drassige poelen. Ik had  te doen met enkele paarden die met hun poten in de modder stonden.

11 reacties op “Wat een triestige blik!”

  1. ja dat ziet er triest uit
    gelukkig zie ik voldoende vlees en ook nog wel wat te eten
    dus die redden het wel

    Like

  2. Hij kijkt ook zo zielig!

    Like

  3. Eh si, è proprio triste questo bel cavallo!!!

    Like

  4. ha die Marylou
    ja de pps zijn prachtig die hebben de:) weer verdiend
    ik kom net thuis van een 20 km wandelen en het was weer heerlijk
    nu schaatsen kijken en op naar een rustig avondje
    fijne dag nog

    Like

  5. Arme paardjes…

    Like

  6. gelukkig kunnen die stevige poten daar wel tegen..😉

    Like

  7. O…arme dier. Wacht maar even dan je kunt weer genieten van die lekkere verse gras😀 Mooie shot !

    Like

  8. Volgens mij valt het nog wel wat mee. Deze trekpaarden kunnen wel tegen een stootje maar als je het echt niet vertrouwd kan je altijd nog bellen met de dierenbescherming

    Like

  9. Ik hoop voor amazones dat paardenhoeven door alle nattigheid niet evolueren tot zwemvliezen…

    Like

  10. Aaah ik vind dat altijd zo sneu als dieren in zulke modderig stukje veld staan…

    Like


Geef een reactie

