Verslaafd?

Ik heb niets tegen een GSM , heb er ook 1 en vind ik belangrijk als ik alleen onderweg ben en dus iemand kan bellen als er wat gebeurt. Maar ik zie meer en meer mensen die constant bellen. Ik erger me wel als in een voordracht ,op een begrafenis of op een vergadering plots een telefoon hoor rinkelen een muziekje afgaat. Ik ben er van overtuigd dat heel wat jeugd en ook ouderen verslaafd zijn aan de GSM

15 reacties op “Verslaafd?”

  1. ha die Marylou
    ja je hebt gelijk , het kan soms zelfs ergerlijk zijn , en op de momenten die jij zegt is het zelfs verboden om die dingen ook maar aan te hebben
    het zijn pracht apparaten , maar zo je zegt soms ook verslavend
    slaap wel

    Like

  2. dank je voor je lieve glimlach Marylou
    ik zal ook afsluiten

    Like

  3. gelijk heb je wel,kan soms heeeeeeel irritant zijn.

    Like

  4. De smartphones zijn een welkome aanvulling en heel erg makkelijk. Het enige nadeel ervan is inderdaad dat heel veel mensen niet doorhebben dat ze ook uit te schakelen zijn en bij enkele gebeurtenissen is dat toch wenselijk. Helaas ligt dat niet aan de apparaten want die bieden die mogelijkheid, het probleem ligt bij de bezitters van de smartphones.

    Like

  5. Hai ragione, c’è chi vive costantemente attaccato al cellulare, non lo lasciano mai un attimo.
    Buona nuova settimana. Patrizia

    Like

  6. Het kunnen handige apparaten zijn, maar een hoop mensen kunnen er niet op gepaste wijze mee omgaan.

    Like

  7. Ik betrap mezelf er ook wel eens op, een smartfoorn is niet alleen om te bellen maar ook om te whatsuppen, en te faceboken en dat is nou eenmaal leuk. Maar niet in het gezelschap van anderen.

    Like

  8. De verslaving hangt in de lucht!

    Like

  9. Laatst reed mij een stadsbus voorbij, waarbij werkelijk alle passagiers digitaal bezig waren. Het lijkt steeds meer een vlucht om verwijderd te blijven van persoonlijk contact.

    Like

  10. Ik deel jou overtuiging Marylou. Het leven van de mensen speelt zich af op een klein simkaartje😦

    Like

  11. alles draait rond respect voor de anderen,
    in een voorstelling of in de bioscoop moeten die gsm’s op stil, punt uit!

    Like

  12. Tja anderzijds heb je steeds de grootste bibliotheek ter wereld bij je… ik vrees dat ik ook zo’n nerd ben, Marylou…al staat de mijne steeds op trillen…

    Like

  13. Het zal niet altijd bellen zijn. Er worden ook veel spelletjes gespeeld op de foon

    Like

  14. Ja. er zit een uitknop op maar dat weten de meesten volgens mij niet😉

    Like


Geef een reactie

