Doorkijkje

Ik ga alle jaren een keertje naar Bastogne.
Dit doorkijkje trok er mijn aandacht

7 reacties op “Doorkijkje”

  1. Un angolo veramente delizioso, molto bello!!
    Serena notte. Patrizia

    Like

  2. mogge Marylou
    dank voor de lieve worden , ach ik ben op de helft nu , red het wel
    mooi doorkijk in beeld
    maar wat is dat groen op de straat
    geniet de dag

    Like

  3. Een mooi doorkijkje hoor Marylou, het is best wel lastig om de belichting van zo’n onderwerp goed te krijgen.

    Like

  4. Zo te zien is er vooral in de donkere delen iets misgegaan met deze foto Marylou

    Like

  5. Het lijkt me een gezellig plekje, Marylou.

    Like

  6. mogge Marylou
    net thuis van de derde nacht dus nog 1 te gaan
    ja ik blijf ook met de pps wat in de nacht
    geniet de dag

    Like


Geef een reactie

