De stoelendans

Ik bezocht in Leuven het M Museum. Oude en nieuwe kunst onder 1 dak.

Ik kwam wel wat ongoocheld buiten, het was zeker niet wat ik er van verwacht had

.
Een modern kunstwerk: wat stoelen tegen de wand met daarnaast een hoofdtelefoon.Op de stoelen was een afbeelding van een langspeelplaat gekleefd .Zo kon je dus muziek beluiteren en kijken naar het kunstwerk.

10 reacties op “De stoelendans”

  1. mogge Marylou
    dus voor jou geen pak sneeuw , zou ook niet best zijn , kregen wij zoveel , heel het land ontwricht en ja zo’n waterval kan best beangstigend zijn , maar toch mooi in al zijn glory
    Hier zie ik wat “men” kunst noemt , nu ik vind het niet zo
    geniet de dag

    Like

  2. Zo kan je inderdaad alles wel ophangen…het zit alleen wat moeilijk, wel mooi gefotograveerd

    Like

  3. Hahahaha….daar heeft Anna gelijk in, makkelijk zal het niet zitten. Maar ik vind het wel een knap belichte foto hoor.

    Like

  4. Tja…… Wat moet ik er van zeggen. 😱

    Like

  5. La foto è bella, un po’ meno l’opera d’arte a mio parere🙂
    Ciao, Patrizia

    Like

  6. Da komme ich nicht rauf. — Spaß. LG. Wolfang

    Like

  7. Denk toch dat ik dit idee maar niet overneem. Ben bang dat eten een kliederboel gaat worden…🙂

    Like

  8. Hahaaaaa ik hou wel van dit soort rariteiten🙂

    Like

  9. Men noemt dit nu kunst, maar vroeger hingen de boeren de stoelen aan de wand om ruimte te maken, alleen de stoelen
    die op dat moment nodig waren stonden om de tafel.

    Like

  10. veel stoelen weinig kunst

    Like


Geef een reactie

