Op stap in Leuven

Ik was op stap in Leuven. Een boeiende de stad met veel bezienswaardigheden, beschermde gebouwen, standbeeldjes, een kruidtuin en een begijnhof en veel pareltjes met natuur.

9 reacties op “Op stap in Leuven”

  1. ha die Marylou
    dus aan de wandel in een mooie stad , ja soms verbazend hoeveel groen daar nog te vinden is
    en thuis druk met de tuin , ja moet ook gebeuren , geniet er van
    ben blij met je glimlachjes en de vermelding dat er mooie fototjes bij zitten , ja een simpel cameraatje heb ik maar hoor
    wens je een goede nachtrust en suc6 met de tuin

    Like

  2. Een stad om eens op te zoeken dus. Ik zet het in mijn denkbeeldige agenda .

    Like

  3. Prachtig stadsbeeld. Je hebt met je standpunt de auto’s nog behoorlijk buiten beeld kunnen houden. Compliment

    Like

  4. Een mooie zonnige opname Marylou, ik ben het met Henk eens wat de auto’s betreft hoor, knap gedaan.

    Like

  5. Jij maakt ,mooie uitstapjes Marylou!

    Like

  6. Geen fietsen gevonden in de Dijle?

    Like

  7. ik ben er nog niet zo vaak geweest, enkel op de bekendste plaatsen
    Je mag er dus nog wel wat foto’s van plaatsen…😉

    Like

  8. Mooi stadsgezicht. De gebogen lijn van het water geeft diepte in je foto.

    Gr. René

    Like


Geef een reactie

