Afschuwelijke geur

Ribis sanguineum een opgaande heester tot 2 à 2.5 m hoog met hangende  trossen mooie dieproze bloemen. Men kan ze binnen in bloei trekken maar dat raad ik je niet aan want de blaadjes en ook de bloemen stinken naar kattenpis.

Ik heb de heester daarom uit mijn tuin verwijderd.

10 reacties op “Afschuwelijke geur”

  1. Dat die mooie bloempjes zo stinken wist ik niet hoor, toch wel een beetje jammer.

    Like

  2. Alleen iets voor mensen die een blinde (en reukloze) lief voor katten hebben, dus.🙂

    Like

  3. mogge Marylou
    jammer dat zo’n mooie heester zo moet stinken
    en wij hebben weet wat geleerd
    geniet de dag

    Like

  4. O, wat zonde zeg onze ribus stinkt niet. Heeft er een kat tegen aan staan piesen?

    Like

    • Neen er zijn soorten die stinken naar kattenpis zei men in het tuincenter en wordt ook vermeld bij de plant op internet. Ik had de pech zo’n soort te hebben gekocht en in de tuin te hebben geplant.Ik heb hem uitgedaan en waag me niet meer aan een nieuw exemplaar

      Like

  5. Molto bello, ha un colore delicatissimo!!

    Like

  6. Vind je het echt zo afschuwelijk ? Ik vind het niet lekker ruiken maar afschuwelijk?

    Like

  7. Geen prettige ruikertjes dus🙂 maar de foto riekt wel naar voorjaar

    Like

  8. ze zien er nochtans zo mooi uit!

    Like


Geef een reactie

