Onverwachte humor

Door: natuurfreak

21 Mrt 2014

Tags:, , , ,

Categorie: fotografie

19 reacties

Lensopening:f/4
Focuslengte:26mm
ISO:400
Sluiter:1/8 sec
Camera:DSLR-A390

Ik was vorige week in een Antwerps hotel . Toen er geen heren waren  even binnen gegluurd want ik was getipt dat ik daar eens even moest gaan kijken.

19 reacties op “Onverwachte humor”

  1. Si sentiranno un po’ osservati mentre… hihihihi

    Like

  2. Haha, great.😉

    Like

  3. flauw ze!
    😀

    Like

  4. was een goede tip :))

    Like

  5. Hahahahaha….dit is echt leuk, het valt mij nog mee, dat er geen dame met een vergrootglas bijstaat.

    Like

  6. 🙂 ja dat is lachen , ben benieuwd of er heren zijn die maar in een hokje gaan om te pissen😉
    geniet de dag

    Like

  7. Geweldig. Volgens mij willen de heren spontaan niet meer

    Like

  8. Prachtig , als dit geen humor is
    Fijn weekend

    Like

  9. leuk hé de reacties🙂
    ja ook hier niets dan regen en een flinke wind
    had ik gister een mooie dag om te wandelen , blij dat ik gegaan ben
    was pittig maar schitterend

    Like

  10. Leuk! Vraag ik me toch af wat er op ‘de Dames’ hangt…😉

    Like

  11. Dit is er eentje die mijn mondhoeken doet opkrullen🙂

    Like

  12. Erg goed bedacht. Ik zou altijd voor de middelste pot kiezen met z’n foto erboven😉

    Like

  13. Dat was meer dan de moeite waard!

    Like

  14. 🙂 Deze is erg leuk Marylou!

    Like


Geef een reactie

