Vurig!

Momenteel staat hij te pronken met een zee aan bloemen. Dit is het eerste wat ik zie als ik vanaf de ontbijttafel naar buiten kijk.

Ik kan mijn dag niet beter beginnen.

12 reacties op “Vurig!”

  1. je hebt geluk ,ik heb al een telelens nodig om een bloem te zien🙂

    Like

  2. mogge Marylou
    dat is wat je noemt een mooi uitzicht , samen met een lekker ontbijtje een goed begin van de dag
    dus je tuintje komt op orde , zaten er nog ideën in de ppsjes😉
    geniet de dag

    Like

  3. Prachtig hoor, van zo’n uitzicht wordt je vrolijk.

    Like

  4. Prachtige bloem en wat een mooie kleurcontrasten

    Like

  5. Mooie foto van een mooi uitzicht. Fijn wakker met zo’n uitzicht.

    Like

  6. Je zou bijna het ontbijt verlengen…🙂

    Like

  7. Wow dat is iedere morgen een super ontbijt!

    Like

  8. Amazing flower!

    Like

  9. ~ ❀ Beautiful! ❀ ~

    Like


Geef een reactie

