Butterfly

Ik was in de Zoo van Antwerpen. In de tropische serre had men vlinders losgelaten. Ze fladderden daar vrolijk rond in decor van groene planten en orchideeën

13 reacties op “Butterfly”

  1. ik zag al van die knal gele en ook mooie bonte tijdens mijn wandelingen , helaas willen zij voor mijn cameraatje niet poseren

    Like

  2. What a beautiful shot! I am jealous!🙂

    Like

  3. Deze fraaie vlinder zit mooi in het zonnetje, om zijn vleugeltjes op te warmen Marylou, mooi gefotografeerd hoor.

    Like

  4. Prachtig in het licht gefotografeerd!

    Like

  5. Altijd mooi, die prachtige vlinders! Ik word er blij van.🙂

    Like

  6. Lekker opwarmen in de zon. Deze lijkt net uit cocon gekropen te zijn?

    Like

  7. ha die Marylou
    ja een pps die er mag zijn
    maar waar zag jij de fototjes , in skydrive zeker , dank voor je lieve woorden
    wens je een goede nachtrust

    Like

  8. Mooie foto!

    Like


Geef een reactie

