Een paard in pyjama

Hij lijkt met zijn gestreepte pyjama klaar om naar bed te gaan. Iedere Zebra heeft een uniek strepenpatroon.

8 reacties op “Een paard in pyjama”

  1. Bellissimi animali le zebre. Splendida foto!!
    Ciao, Pat

    Like

  2. ja zo lijkt het in de mooie foto
    ik heb geen foto en een effen pyjama maar sluit ook of en zeg slaap wel

    Like

  3. Ik moet altijd denken aan een gevangenis pak.😄

    Like

  4. Hahahaha….dat ben ik Eveline eens. Het is wel een fraaie scherpe foto Marylou.

    Like

  5. Zou hij ook een dekbed met zebradesign hebben?

    Like

  6. Toch zie je dergelijk paard niet vaak met een zadel op zijn rug🙂
    blijft mooi hé met die sierlijke patronen

    Like

  7. ha die Marylou
    ja zeker mooie ppsjes
    ik deed dit rondje fietsen omdat ik van 2 plekken wist dat er ooievaars waren , en wilde zien of ze al terug waren , nu zij waren er en ik was blij verrast vele anderen te zien
    wens je een goede nachtrust

    Like


Geef een reactie

