Op de boerenbuiten

Vandaag op wandel door de velden . Ik kwam langs een mooie  originele boerderij.

7 reacties op “Op de boerenbuiten”

  1. een mooie foto van een pracht landschap en boerderij nog in oude stijl
    ik ben blij met je glimlach en wens je een goede nachtrust

    Like

  2. mooi Hollands plaatje

    Like

  3. Mooie hoeve en prachtige bloesem

    Like

  4. En… Met prachtige hoogstam fruitbomen!

    Like

  5. ha die Marylou
    dank voor je glimlach , en ik geef de felicitatie door , en de lieverd verdiend al die mooie boeketten hoor
    ik net thuis van het werk , zal zien of ik ook morgen weer een glimlach kan vangen en dan lekker slapen
    het zijn momenteel weer lange dagen en korte nachten
    slaap wel

    Like

  6. zo’n plaatjes krijg ik vaker te zien op mijn fietstochten!

    Like


Geef een reactie

