Zo intens schoon

In de vlindertuin van de Zoo wilde deze vlinder wel even poseren. Hoelang ik op dit moment heb moeten wachten ,willen jullie niet weten

21 reacties op “Zo intens schoon”

  1. nu hoe lang het ook was Marylou
    het heeft zich geloond
    geniet de dag

    Like

  2. het wachten is alleszins de moeite geweest🙂

    Like

  3. Het wachten is niet voor niets geweest

    Like

  4. Bij het fotograferen van vlinders, moet je inderdaad een hoop geduld hebben Marylou. De “Morpho peleides” is een prachtige vlinder, vooral wanneer hij zijn vleugels spreid. Een foto om trots op te zijn hoor.

    Like

  5. Oh veel geduld heeft je dus deze schitterende foto opgeleverd. Hij is zeer knap de vlinder en je foto. Hield je rug het uit?

    Like

    • Momenteel gaat het vrij goed met mijn rug Joke maar jij zal wel weten dat de situatie soms plots kan omslaan. Ik ben reuma patiënte en soms moet ik passen maar er zijn ook goede dagen en die koester ik dan.

      Like

  6. Ja dat geloof ik graag….maar het resultaat is er na.

    Like

  7. Hij was het wachten waard, Marylou!

    Like

  8. Ik wilde deze vlinder met open vleugels fotograferen ( Die kant is mooi blauw) ik heb er 20 minuten achter aan gezeten en na vele mislukkingen toch op de foto gekregen ( lang leve de digitale camera)

    Like

  9. Je geduld werd beloond met deze mooie foto.

    Like

  10. met veel geduld bereik je ook iets wat de moeite is…😉

    Like

  11. Het is wel de moeite waard hoor, prachtige foto!

    Like

  12. Een foto om trots op te zijn Marylou. Deze is prachtig

    Like

  13. Wow, very beautiful!

    Like

  14. ha die Marylou
    mooi is Ijsland hé , nee daar was ik niet
    in dat Indianen gebied waar Custer sneuvelden wel in 1976 , mooie toer maakten we toen
    ik nu ook naar bed
    slaap wel

    Like

  15. je hebt inderdaad veel geduld ,prachtig resultaat.

    Like

  16. Great colours and detail.

    Like


Geef een reactie

