Boom in bloei

Tijdens mijn wandeling in Rotselaar zag ik een boom vol heel fijne bloempjes bloeien.

Het is een Esdoorn .Bedankt aan iedereen voor de tip.

13 reacties op “Boom in bloei”

  1. nieuwe naam
    ” boom in bloei ”
    er komt zeker een insider langs met de juiste naam

    Like

  2. De naam zou ik ook niet weten, maar de bloempjes zijn wel mooi.

    Like

  3. Zou het ook niet weten, maar wat ik wel weet is dat je hem er mooi hebt op gezet.

    Like

  4. Noorse esdoorn, bloeit hier ook volop.

    Like

  5. Nu er op uit prachtig weer om foto’s te maken . je ziet alles uit komen geweldig vind ik het voorjaar.
    mooie afbeelding zie ik staan Gr Cees

    Like

  6. Gelukkig heb ik geen last van hooikoorts want overal die bloeiende bomen zijn toch prachtig. Ik vind hem lijken op gele kornoelje … maar wat antoinette zegt kan ook kloppen.

    Like

  7. de esdoorn weer wat geleerd, ik vind de bloemen ook prachtig

    Like

  8. prachtige bloesem in elk geval
    en weer wat bijgeleerd…😉

    Like

  9. Dat zoiets moois uit een klein zwart knopje kan komen!

    Like

  10. ha die Marylou
    ik zojuist thuis van het werk , en kom ik een mooie reactie tegen
    jij Kinderdijk ik las al op m’n andere blog , dat er waren die gingen voor het vlasmuseum , laat weer mooi zien dat smaken verschillen , gelukkig
    wens je een goede nachtrust

    Like


Geef een reactie

