Niet vallen is een kunst

Vanaf het moment dat de zon te zien is en er wat wind is ,ziet men surfers op het water.Deze was er wel heel vroeg bij.

10 reacties op “Niet vallen is een kunst”

  1. Bella foto, da un senso di grande libertà!!

    Like

  2. mooie foto Marylou
    maar aan de stand van persoon en zeil te zien een beginner
    vandaar dat ie ook vroeg was misschien🙂
    slaap lekker

    Like

  3. De golven kunnen surfers niet hoog genoeg zijn Marylou, geen sport voor mij hoor.

    Like

  4. mooie foto…

    ik zelf begin daar niet aan.
    .

    groeten

    Like

  5. Ik ga het maar niet proberen….😜

    Like

  6. Amaai nog niet, zo warm was het nog niet op het water denk ik. Dapper!

    Like

  7. ik zou het wellicht al een hele prestatie vinden als ik op die plank geraak!
    🙂

    Like

  8. En zo zoef je milieuvriendelijk door het ruime sop🙂 Mooie opname

    Like


Geef een reactie

