Moeders mooiste

6 reacties op “Moeders mooiste”

  1. Toch is de heer des huizes nog een stuk mooier. In de dieren wereld is het normaal dat de mannen mooier zijn dan de vrouwen🙂

    Like

    • Dit was ook een mannetje Henk maar een heel jong, hij had bijna nog geen staart. Maar dat kun je op deze foto niet zien natuurlijk. De vrouwtjes hebben praktisch geen kleur en de baas van het kot heb ik alleen in de verte kunnen fotograferen en die plaats ik straks, wilde hier de nieuwe macrolens eens uit proberen.

      Like

  2. kan niet dat ben ik🙂
    ja Marylou , alles is enorm vroeg , ik las al dat bloemencorso’s in de problemen komen , het is allemaal , zeg maar een maand te vroeg
    ik ben blij dat je genoot van de pracht en praal van st Petersburg , ik heb nog 1 nacht te gaan pppfffttt
    wens je een fijne dag
    ik ga slapen

    Like

  3. Ik zie mezelf nog niet met zo’n fraai versierseltje op het hoofd lopen, maar een pauw staat het geweldig goed!

    Like

  4. Een hele mooie, Marylou…

    Like


Geef een reactie

