De eerste vuurjuffer vandaag gespot

Vandaag op wandel, in Begijnendijk waar ik, in natuurgebied “De Paependel”  de eerste vuurjuffer van dit voorjaar ontdekte.

Fijn Sandra dat jij me helpen kon met de naam.

 

12 reacties op “De eerste vuurjuffer vandaag gespot”

  1. WONDERFUL SHOT… I LOVE IT, BEST REGARDS, AQUILEANA🙂

    Like

  2. mogge Marylou
    tijdens een wandeling eergister zag ik bij een watertje ook al wat vliegen , maar ze wilden niet voor me poseren🙂
    geniet de dag

    Like

  3. Una bella scoperta !!!

    Like

  4. Deze Juffer is er vroeg bij hoor, en jij was snel genoeg om een mooie foto te maken Marylou.

    Like

  5. Dat is behoorlijk vroeg in ’t jaar. Mooi

    Like

  6. Staat er mooi op.

    Like

  7. Ik weet de naam niet maar ik vind het een mooie opname.

    Like

  8. Heb ze nog niet kunnen fotograferen dit jaar. Jij hebt in ieder geval al een mooie foto weten te maken.

    Gr. René

    Like

  9. Ik zag er ook twee van deze vuurjuffers deze week, De vuurjuffer is de eerste dit jaar, net als vorig jaar bij mij in de tuin.

    Like

  10. Ja, sommige juffers zijn er vroeg bij…🙂

    Like


Geef een reactie

