In gesprek

Hij wilde me iets duidelijk maken. Bleef het maar herhalen maar hoe ik ook probeerde. Ik verstond zijn balken niet.

12 reacties op “In gesprek”

  1. Nee daar is geen woordenboek voor he?

    Like

  2. 😉 dus je snapte maar niet dat ie om iets lekker vroeg🙂
    geniet de dag

    Like

  3. Ummm e se era urgente???🙂
    Ciao, Pat

    Like

  4. hun communicatie kan beter hé…
    🙂

    Like

  5. Wat een leuke foto! Tja…we spreken en verstaan niet allemaal ezel.

    Like

  6. Jij bent dan ook geen ezeltje hé🙂

    Like

  7. Leuke foto !

    Like

  8. Prachtig gefotografeerd Marylou. Mooie uitsnede. Toch een beetje uitkijken met ezeltjes. Kan me nog steeds herinneren hoe een ezel vroeger vanuit ongeveer dezelfde pose zijn gebit even in de schoen van mijn vriendje zette🙂

    Like

  9. Mooie foto . Leuk moment te pakken

    Like

  10. ha die Marylou
    ja vol van kleur , nog net niet de geur
    en alles echt puur natuur

    Like

  11. ziet er alles behalve tevreden uit😀 ,je hebt wel het goede moment uitgekozen mooi.

    Like

  12. 🙂 Had ie misschien een hete aardappel ingeslikt?

    Like


Geef een reactie

