Een drone boven mijn hoofd

Zondag zag ik dat een vliegende camera drone filmde boven de start van de ten miles in Antwerpen.

Wikipedia geeft volgende omschrijving.Een drone is Engels en betekent dar(mannetjesbij).In het Nederlands wordt het ook droon genoemd.

Het is een onbemand luchtvaartuig zonder piloot en wordt op afstand bestuurd.Soms zit de bestuurder dicht bij maar hij kan ook kilometers verder zitten.

Ik heb er een foto van genomen  zodat jullie hem eens beter kunnen bekijken.

14 reacties op “Een drone boven mijn hoofd”

  1. Ja ……. zo leuk🙂 Tijdens de autorodeo vloog er precies zo’n ding boven het veld. Het ding kan in ieder geval foto’s maken en jij hebt op jou beurt weer een prima foto van dit ding gemaakt

    Like

  2. Ik heb een paar jaar geleden tijdens de midwintermarathon zo’n ding gezien. Best handig bij sportevenementen.

    Like

  3. Zéér knappe foto! Jaloers! Van die dingen gaan we nog een boel last krijgen.

    Like

    • Op evenementen kan het me niet storen maar als het boven me in mijn tuin zou vliegen zou ik er niet blij mee zijn. Ik denk dat ik de tuinslang nam en het nat zou spuiten. .Daar gaan we zeker nog last van krijgen.

      Like

  4. Ik heb er nog nooit eentje gezien Marlyou, jij hebt hem prachtig gefotografeerd hoor.

    Like

  5. drones zijn tegenwoordig erg hip en worden voor alles en nog wat ingezet
    Mooi gefotografeerd, Marylou!

    Like

  6. Die heb je heel mooi gefotografeerd.

    Like

  7. dat heb je mooi in beeld gebracht Marylou
    en het zijn voor vele evenementen pracht apparaten
    maar ik en vele met mij zijn wat angstig voor misbruik

    Like

  8. bij grote evenementen storen ze niet , verder blijven ze het best heeel ver van mijn balkon .

    Like

  9. Knap gefotografeerd.

    Like

  10. ha die Marylou
    dank je voor je lieve woorden
    wij hebben ons vandaag prima vermaakt in Rotterdam
    fijne avond nog

    Like

  11. This is awesome technology.

    Like

  12. Het is voor het eerst dat ik zo’n ding zie. Knappe foto!

    Like


Geef een reactie

