Vrouwelijke platbuiklibel

Gisteren op wandel met vriendin naar ’t Grom “een groentemuseum”

Nadien nadat het onweer voorbij was nog de omgeving gaan verkennen. We zagen heel wat bloemen, groenten en insecten.

Deze platbuiklibel was niet zo snel door het onweer met gietende regen waarin ze terechtgekomen was.

13 reacties op “Vrouwelijke platbuiklibel”

  1. mooi Marylou
    ja dan moeten ze eerst weer wat opdrogen hé
    fijne avond

    Like

  2. Jij moet echt wel ongelooflijk veel van dieren en planten weten! Knappe foto! Prachtig hoe gedetailleerd die vleugels zijn.

    Like

  3. Mooie plaat. Heb de libellen nog niet gezien dit jaar

    Like

  4. Fantastico scatto, woww

    Like

  5. mogge Marylou
    dank je voor de lieve woorden
    die drie dagen werken kom ik wel door hoor
    wens je een fijn weekend

    Like

  6. Ik neem aan dat wanneer zij in verwachting is, ze minder slank zal zijn dan haar naam doet vermoeden.🙂

    Like

  7. Dat moment heb je heel goed weten te benutten!

    Like

  8. Mooie foto,vorig jaar heb ik er ééntje gezien.Nu weet ik tenminste de naam.Ik heb soms de moed niet om alles te determineren.(lees:meestal de moed niet…)

    Like


Geef een reactie

