Hemelsblauw

Ik vind ze prachtig, heb ze al op een paar plekken gezien maar voor mij zijn ze onbekend. Wie hun naam weet mag me mailen
<ahref=”https://natuurfreak.files.wordpress.com/2014/05/dsc7084.jpg”&gt;

12 reacties op “Hemelsblauw”

  1. mogge Marylou
    inderdaad een mooi bloempje , helaas kan ik je niet aan de naam helpen
    geniet de dag

    Like

  2. Ze zijn zeker heel mooi Marylou, helemaal zeker ben ik niet, maar volgens mij is dit de boshyacint.

    Like

  3. Prachtige helblauwe kleur en ik weet de naam helaas ook niet.

    Like

  4. Inderdaad een prachtig bloemeke.

    Like

  5. Mooi van kleur op de foto

    Like

  6. Als niemand deze bloem kent, dan heb je een nieuw soort ontdekt! Ik stel voor dat we ze “Maryloukus Belgika” noemen.🙂

    Like

  7. Haha! ik heb hem spijtig genoeg niet ontdekt.Heb ergens bij tuinliefhebbers die hem ook in de tuin hadden geïnformeerd maar ze wisten ook de naam niet

    Like

  8. het lijkt erg op een agapanthus, misschien is het wel een variëteit ervan?

    Like

    • Het lijkt er van bloem wel wat op maar het blad dat je hier niet kan zien zeker niet.De bloemen zijn ook alleen wit of licht blauw,licht paars bij agapanthus.
      Maar ga dit zeker toch eens uitpluizen.Bedankt Billy

      Like

  9. Weet het ook niet, maar ze zijn prachtig

    Like


Geef een reactie

