Heidewandeling

Meestal als ik op wandel ga op de heide zie ik daar praktisch niemand.Dit was dit keer wel anders en gek genoeg liepen ze aan een snel tempo en alhoewel ze samen hoorden toch achter elkaar.Ik vond het wat raar en ongewoon en zette de ganse groep op de foto.

De volledige reportage over de blauwe reiger kan je bekijken op
http://natuurplekjes.wordpress.com/

10 reacties op “Heidewandeling”

  1. mogge Marylou
    ja zo zie ik soms ook hele groepen wandelen
    dus helemaal ongewoon is het niet
    geniet de dag

    Like

    • Hier was echt iets dat niet klopte.1.Ik zie er bijna nooit mensen
      2.ze genoten helemaal n iet van de natuur
      3.ze volgde het pad niet en liepen los door de heide en.ze gaven een afwezige en gehaaste indruk.Mijn inuïtie gaf me hier een onbehaaglijk gevoel.

      Like

  2. Zo kunnen ze volgens mij moeilijk van de natuur rondom hen genieten.

    Like

  3. It looks like a game of ‘Follow my leader.’🙂

    Like

  4. Misschien zijn het 50-plussers die aan het survivallen zijn.🙂

    Like

  5. Het zal weer een snelheidswedstrijd wandelen geweest zijn. Weet niet of ze veel gezien hebben van de natuur…

    Like

  6. zo’n groep wandelaars lijkt me nu niet direct zo vreemd?

    Like

    • Hier wel Billy..Ik kom er heel vaak en zie er zelden mensen,ze zijn ook niet via de gewone ingang binnengekomen en volgden geen wegen maar liepen overal dwars doorheen.

      Like

  7. Erg mooi plaatje. en het lijkt me erg mooi om daar te wandelen . ik ga morgen naar de Drunense heide .. zal foto’s maken ook daar is het leuk om te wandelen gr Cees

    Like


Geef een reactie

