Zeeland bekent kleur

Gisteren zakte ik met een vriendin af naar Zeeland om er Berkenhofs Tropical Zoo te bezoeken en er te gaan wandelen in natuurgebied Zwaakse Weel en bloemendijk in Zuid-BevelandHet was een zomerse dag waarop we genoten van de Zeelandse gastvrijheid,de vlinders,bloemen en natuur.

 

11 reacties op “Zeeland bekent kleur”

  1. ha die Marylou
    dat was dus een heel fijne dag
    en ik wens je een heel fijn weekend er achter aan

    Like

  2. Kan niet anders dan een heel fijne dag geweest te zijn!

    Like

  3. Je ziet het niet Marylou, maar ik klap nu even voor je rozen!🙂

    Like

  4. als ik aan Zeeland denk, denk ik aan open landschappen, vele windmolens en dijken, en water natuurlijk.
    Wat je hier opnoemt is me onbekend (maar niet onbemind!)

    Like

  5. mooi om te zien dit rood

    Like

  6. ha die Marylou
    dus je was fijn de hort op , ik hoop je hebt genoten
    en ben blij dat je ook hebt kunnen genieten van de mooie ppsjes
    nou ik heb nat wandelen en fietsen de laatste dagen ook geen zin om te dansen hoor
    rust maar goed uit

    Like

  7. ja Marylou , heb mijn best gedaan , staan straks op het blog
    wens je een goeden nacht

    Like

  8. Mooi zulle Echte Poppy’s, heb er langshier al gezocht maar niet gevonden, had er nodig om comuniekaartjes te maken voor kennisen, grt,freddy

    Like

  9. Ze beginnen hier ook al te ontluiken, prachtig!

    Like

  10. I am massively in love with poppies. What a gorgeous display!

    Like


Geef een reactie

