Mee op uitstap

Dit broekventjes was mee met mama en papa op uitstap en ontdekte er de grote wereld

16 reacties op “Mee op uitstap”

  1. Heerlijke foto, zo typisch peuters met dat petje en appelwangetjes.

    Like

  2. mogge Marylou
    vind het goed dat ouders hun kinderen meenemen in de natuur en ze laten leren van wat een pracht er allemaal is en jij bracht dat mooi in beeld
    Ja ik ben positief over deze test , maar ja het is toch nog ff afwachten
    geniet de dag

    Like

  3. Een prachtige foto van dit kleine ventje Marylou.

    Like

  4. altijd leuk als die kleine pagadders meewandelen altijd mooie foto momenten tussen🙂

    Like

  5. Un simpatico monello, bella foto!!!!

    Like

  6. Mooie foto. Zou alleen zelf het ventje meer ruimte geven om te kijken aan de linker kant, zodat je ziet waar hij heen kijkt.

    Like

  7. Wat een lief fototje van je kleinkind?

    Like

    • Toch niet Rebbeltje Mijn jongste kleinkind van de 5 is al 13.jaar.Mijn oudste kleindochter bevalt in juli en dan word ik al overgrootmoeder.Wat gaat alles vlug hé en zo wordt een mens maar ouder en ouder De tijd vliegt dan ook heel snel.

      Liked by 1 persoon

  8. Het is een heerlijke foto!!!!

    Like

  9. De korte kijkrichting laat zo niet veel zien van de grote wereld Marylou. Met deze titel is het de kunst je kans af te wachten op een beter perspectief waarbij je samen met het jochie een eind de wereld in kan meekijken. De schaduwen doen de wang wel extra bol uitkomen wat er grappig uitziet

    Like

    • Ik moet dit alleen maar beamen Henk.
      Het ventje was mee op Quodam, dit is een festiviteit maar mensen terug de Middeleeuwen induiken qua kledij en levenswijze
      Het was er verschrikkelijk druk.
      Ik heb tevergeefs geprobeerd om de achtergrond van ridders en paarden weer te geven maar ben er niet in geslaagd er was altijd wel iets of iemand die door het beeld liep en heb de foto dus moeten knippen ,ook na lang wachten kan men niet altijd krijgen wat men wil maar gelijk heb je zeker.Hij had zo’n gezellig snuitje maar ook vooraan fotograferen lukte me niet daar het ventje juist achter het touw van de omheining zat.

      Like

  10. hèhè, ik zit net met m’n kleinzoon Mero op schoot, en hij roept “kindje!”
    Hij is zelf amper 2,5j oud…

    Like

  11. I really like how you composed this.

    Like

  12. Hij heeft voor zijn leeftijd een hele mooie pet. (ik zou er bijna jaloers op worden🙂 )

    Like


Geef een reactie

