Puur natuur

Ik was enkele dagen in de Ardennen en een paar dagen in Nederland.Terug thuis moet ik nu mijn dochter helpen die vandaag geopereerd is.Er liggen honderden foto’s klaar maar er is nu geen tijd voor.Ik probeer  wel alle dagen 1 foto te plaatsen.Tot gauw.

14 reacties op “Puur natuur”

  1. Een heerlijke foto, prachtige veldbloemen

    Like

  2. Zomergevoel al die bloemen, heerlijk!

    Like

  3. Oh, wat mooi !

    Like

  4. Een prachtige combinatie van bloemen voor jouw schitterende foto!

    Like

  5. Help je dochter maar goed! Ik kijk uit naar volgende foto’s met zo’n zomers tintje🙂

    Like

  6. Een bloemenwei is altijd mooi. Ik kijk uit naar de rest van de foto’s Marylou!

    Like

  7. Het zijn vooral de klaprozen die als een denkbeeldige rode draad door je foto lopen. Mooi gedaan

    Like

  8. nu Marylou
    je hebt een pracht foto gevonden om mee te beginnen

    Like

  9. Een schitterende foto Marylou. Op dit moment is je dochter het belangrijkste, neem daar je tijd voor hoor.

    Like

  10. Beutiful field of flowers.

    Like

  11. mooi hé, zo’n veldje puur natuur!
    Is alles goed verlopen met je dochter? Wens haar veel beterschap toe, Marylou!

    Like

    • De operatie aan de schouder en afgescheurde pees is goed verlopen.De pijn is draaglijk geworden.De revalidatie kan beginnen en daar ze licentiate kinesitherapie en revalidatie is weet ze best wat er te gebeuren staat.Maar met 1 arm en schouder in het verband is mijn hulp nu echt welkom.Maar het gaat de goede kant uit.

      Like

  12. Wat een prachtige foto!

    Like


Geef een reactie

