Lieve dames in originele klederdracht

I was met een schoolvriendin op bezoek in Staphorst.Ik ontmoette  er 3 lieve dames die de originele klederdracht droegen en die me de toelating gaven een foto te schieten.

14 reacties op “Lieve dames in originele klederdracht”

  1. mogge Marylou
    mooi kiekje van de dames
    ja die zie je daar nog veel , en zo zijn er nog wat plaatsen
    wens je een fijne dag , geniet de zon

    Like

  2. Klederdrachten vind ik altijd mooi om te zien Marylou, jammer dat het toch langzaam aan het verdwijnen is.

    Like

  3. Je bent bij de Berghorst gewest Marylou🙂 De gemiddelde Staphorster is nog steeds een beetje cameraschuw maar als je het netjes vraagt kom je heel ver zoals je foto laat zien. Prachtig

    Like

  4. Leuke foto. Staphorster zijn super vriendelijk, met respect en beleefdheid kom je heel ver. Maar misschien ben ik niet helemaal objectief😉

    Like

  5. Een prachtige foto en inderdaad wat kijken de meisjes lief.

    Like

  6. Leuke foto waarbij zo te zien iedereen plezier heeft.

    Like

  7. Oh, this is such a beautiful photo! The three ladies in their traditional dress, are splendid subjects.🙂

    Like

  8. Daar hou ik van !

    Like

  9. ha die Marylou
    dank je voor de lieve woorden
    ik doe mijn best
    ik begin maandag weer na 2 weken vrij
    fijne avond nog

    Like

  10. ja die mogen er zijn en brengen makkelijk een glimlach
    voor zo een goede nachtrust

    Like

  11. ha die marylou
    ik kom je overal tegen🙂
    ik probeer mooie glimlachjes van mij bezoek te ontfutselen en denk dat het weer is gelukt
    Ja Marylou , dat was ff schrikken toen ik vanochtend haar nieuwe blog opende , en ik dacht dat deze pps er wel bij paste
    dank je

    Like

  12. De twee dames op de voorgrond lijken wel een tweeling?

    Like


Geef een reactie

