Tussen het hoge gras

Gisteren even op wandel in natuurgebied maar de bermen en dijken waren gemaaid dat viel dus erg tegen voor me.Dan maar naar beneden gekropen en 2 uurtjes door het hoge gras mijn weg gezocht.

Wat zag ik er nadien uit.Ik hing vol spinrag,had in eendenpoep getrapt en aan mijn lange broek kleefde klitten en zaden van grassen maar wat vlogen daar bijna ongemerkt veel vlinders en insecten.Ik was best tevreden met wat ik onderweg allemaal ontdekt had en op de foto gezet.Dit vlindertje kruiste eerst mijn pad.

Ik zag ook een bloem die ik nog nooit ergens had gezien.

12 reacties op “Tussen het hoge gras”

  1. Mooi met deze achtergrond en zachte tinten Marylou.

    Like

  2. Knap hoor met deze prachtige zachte achtergrond

    Like

  3. Mooie vervaagde achtergrond, Marylou!

    Like

  4. Moet toch even glimlachen🙂 Dat gekruip is heel herkenbaar maar het is niet voor niets geweest. Je hebt trouwens vlekken op je lens zitten

    Like

  5. Uno scatto delicatissimo, complimenti!!!

    Like

  6. How beautiful and delicate!

    Like

  7. al in al toch een geslaagde dag geworden
    met een mooie foto als resultaat
    geniet de dag

    Like

  8. Fraai vlindertje. Heel mooi zo die zachte tinten in de foto.

    Like


Geef een reactie

