Springend veertje

Op wandeling tussen het hoge gras springen ze van hier naar daar.Dit exemplaar was ik te vlug af.

Sprinkhanen zijn er in alle kleuren en grootte.

14 reacties op “Springend veertje”

  1. is dit ook een (officieel) eetbaar exemplaar?
    😉

    Like

  2. mogge Marylou
    mooie foto van een grote sprinkhaan
    ja dan moet je rap zijn
    geniet de dag

    Like

  3. De groene exemplaren, zijn bijna niet te zien tussen al het groen. En ook bij deze moet je snel zijn hoor, het is een mooie scherpe opname Marylou.

    Like

  4. Als ik verhoudingsgewijs zo zou kunnen springen, dan verkocht ik de auto.🙂

    Like

  5. Die heb je haarscherp weten te vangen.

    Like

  6. Een vies beestje, gelukkig een mooie foto.

    Like

  7. Die heb je mooi gezien

    Like

  8. Wat een prachtige foto.

    Like

  9. Nette opname. Meestal ben ik gecharmeerd van je kadertjes maar hier zie ik geen meerwaarde in het lijntje binnen het kader (persoonlijk natuurlijk).

    Like

  10. Die heb je even mooi te pakken!! Goed gelukt!!

    Like

  11. Stupenda, bellissima!!!

    Like

  12. Wat een prachtbeest!!

    Like

  13. Fraai genomen!

    Like


Geef een reactie

