Oosterse, papaver

We kennen de wilde vuurrode papaver maar er zijn ook gekweekte soorten in allerlei kleuren en vormen

Deze lichtpaarse soort kan me ook wel bekoren.Er zijn ook witte roze ,oranje en 2 kleurige soorten

10 reacties op “Oosterse, papaver”

  1. Ik ken deze Marylou, wat een schitterende foto heb je er van gemaakt.

    Like

  2. inderdaad een pracht foto Marylou
    ja de wilde was enkel in het rood denk ik , ik zag ook al andere kleuren , nu als die ook vrij in de natuur komen , waarom niet , komen er vast en zeker nog andere kleuren
    wens je een goeden nacht

    Like

  3. Stunning macro, MaryLou.🙂

    Like

  4. Prachtige scherpe foto.

    Like

  5. Mooi neergezet Marylou. Je hebt het licht hier goed in de hand weten te houden

    Like

  6. ha die Marylou
    net thuis van het werk , zeg ik dank je voor de glimlach
    en wens je een goede nachtrust

    Like

  7. Wat een mooie kleur, de bloem lijkt heel groot!

    Like

  8. Deze heeft een prachtige kleur, Marylou!

    Like

  9. Marylou, this is beautiful.

    Blessings ~ Wendy ❀

    Like


Geef een reactie

